NIEBO

Rzecz w niebie polega na tym, że ono nigdy nie wygląda tak samo. Doceniam to.


Na temat nieba, zachodów i wschodów mogłabym rozmawiać bez przerwy. Śmiało mogę stwierdzić iż jest to moja ulubiona rzecz ze wszystkich, którymi natura darzy nas każdego dnia. Nie potrafię znaleźć i odpowiednio dobrać słów aby opisać jak magiczny wydaję się być moment w którym wpatrujemy się w niebo nad nami a świat na moment się zatrzymuje.  Zupełnie jak przeniesienie do innego wymiaru.   

Nadchodzi sezon letni a co za tym idzie, coraz piękniejsze niebo. Z całego serca życzę wszystkim aby zauważyli ten niesamowity cud którego doświadczamy każdego dnia i spróbowali się w nim zatopić...



Jestem niezmiernie ciekawa czy dla kogoś niebo jest tym samym czym jest dla mnie, oraz czy ktoś tak samo uwielbia się w nie wpatrywać?
Marysia.

31 komentarzy:

  1. kocham oglądać chmury o świcie a najbardziej o zachodzie <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to przepiękny widok który nigdy się nie nudzi !

      Usuń
  2. Bardzo lubię zachody słońca, czas jakoś wolniej płynie i wszystko wydaje się spokojniejsze ;p Piękne fotografie :) Obserwuję. Pozdrawiam i zapraszam 💝 www.aliviastyle.blogspot.com 💝

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię wpatrywać się w niebo zarówno w dzień jak i w nocy ^^
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie jest cudowne! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie podobają się wszystkie, lecz dwa pierwsze to absolutne faworyty :)

      Usuń
  5. Ja zawsze zwracam uwagę na niebo niezależnie od pory roku ;) niesamowicie mnie to uspokaja ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite jest jak wielki wpływ ma ono na nas :)

      Usuń
  6. Uwielbiam takie zachody słońca, są magiczne :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Niesamowite że doświadczamy czegoś tak niesamowitego każdego dnia :)

      Usuń
  7. Ja też uwielbiam się wpatrywać. Kocham zachody słońca :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uwielbiam obserwować niebo i fotografować według mnie najpiękniejsze momenty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ono za każdym razem jest inne i za każdym razem fajnie jest wracać do tych zdjęć :)

      Usuń
  9. Wow, robisz przecudowne zdjecia, podziwiam, naprawdę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ładne napisane :) Kiedyś zrobiłam niemalże identyczny post o niebie.
    Zdjęcia są cudowne, ale proponowałabym je powiększyć, wtedy jest lepszy efekt ;)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy to zdjęcia wykonane przez ciebie?? Są serio przepiękne! Ja uwielbiam patrzeć na niebo szczególnie o zachodzie i zawsze mam wtedy przy sobie aparat ;)

    redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre zdjęcia zostały wykonane przeze mnie, ale często korzystam także z banków zdjęć! :)

      Usuń
  12. jakie piękne zdjęcia, kocham zachody <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się w 100%!
    Niebo jest indywidualne od pogody która była za dnia. Jest nieprzewidywalne i w tym tkwi jego piękno. Sama jestem miłośniczką zachodów słońca i gdy tylko widzę tą grę kolorów, biegnę do okna i robię zdjęcia! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia, takie fotografie mnie uspokajaja :) obserwuje i zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia <3 Są bardzo relaksujące.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Marysia , Blogger