WITAJCIE

Długo zastanawiałam się nad tym co umieścić w moim pierwszym poście. Nie chciałabym pisać tylko o sobie ponieważ po pierwsze, jest to dla mnie nie lada wyzwanie, a po drugie zarys mojej osoby można znaleźć w zakładce "o mnie".
Postanowiłam zatem aby zwięźle i na temat opowiedzieć o moim pomyśle na ten blog.
Być może zawiodę tym kilka osób, jednakże muszę przyznać że prawdopodobnie nigdy nie zostanę blogerką modową a ilość postów o takiej tematyce będzie sprowadzała się do minimum.
Cały zamysł założenia tej strony jest prosty i raczej oczywisty; pragnę dzielić się swoim życiem w Internecie. Nie chcę obiecywać jakich postów możecie się tutaj spodziewać ponieważ nigdy nie wiem co przyjdzie mi do głowy. Dlatego też wydaję mi się że zaliczę mój blog do tych lifestylowych. Mam już kilka pomysłów na kolejne posty dlatego śmiało przyznam że możecie spodziewać się tutaj dużej aktywności z mojej strony.
Mam nadzieję że znajdzie się chociaż jedna osoba którą zainteresuje !
Marysia.

39 komentarzy:

  1. pierwszy post najtrudniejszy wiem o czym mowisz, tez myslalam i myslalam :) pisz o czym tylko zapragniesz, ja wlasnie od dluzszego czasu szukam fajnych lekkich blogow lifestylowych i jakos nie moge znalezc. moze Twij mnie zainteresuje, na pewno tu jeszcze wpadne!
    uzaleznieni od pisania <3
    pozdrawiam!

    https://medycynawgkanarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za te ciepłe słowa! Mam nadzieję że nie zawiedziesz się na moim blogu :)

      Usuń
  2. Witaj w blogosferze! Fajnie, że jesteś i mam nadzieję że zostaniesz na dłużej! Czekam na pierwsze wpisy :))

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w rodzinie! :) Ja właśnie bardziej preferuję lifestyle niż modę.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube
    Daily Dose of Beauty/SuzaneKate



    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że nie będzie to blog modowy, bo ja takich nie lubię. Gdzie tylko nie wejdziesz to blogi modowe a taka tematyka mnie nie interesuje. Jeśli będzie to blog lifestylowy to ja będę często do Ciebie wpadać. Powodzenia!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy! Zapraszam do odwiedzania częściej :)

      Usuń
  5. Fajnie, że zaczęłaś pisać bloga :) Życzę wielu sukcesów!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam na blogosferze, życzę sukcesów! :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy post trudny jest zawsze, bo staramy się przekonać inne osoby do siebie by z nami zostały i śledziły nasze wpisy :) Lecz ciekawie sie zapowiada i życzę dużo powodzenia! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Bardzo się ciesze że Ci się podoba xo

      Usuń
  8. Powodzenia w blogowaniu i wytrwałości. Mój pierwszy post to akurat teledysk pewnej piosenki, która po latach przypomina mi moje początki blogowania. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:) Ja długo zastanawiałam się właśnie nad tym czy powinien być to post tematyczny czy ze stylu "pierwszy post" no i wybrałam jak widać drugą opcję:)

      Usuń
  9. Powodzenia w blogowaniu! Pamiętam moj pierwszy post (który swoją drogą pojawil się w styczniu tego roku) i to jak bardzo nie widziałam jak zacząć. Dodatkowo jeszcze się stresowalam, haha!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Witamy serdecznie! I życzę powodzenia w blogowaniu i abyś nie popadła w szał darmowych rzeczy tego ci życzę :)
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, również mam nadzieję że nie popadnę w żadnego rodzaju szał:)

      Usuń
  11. So nice first post. I like your blog... kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Witamy w blogosferze, z przyjemnością zostawię obserwację na zachętę. Chociaż nie ukrywam, że jestem ciekawa wpisów jakie będą się tu pojawiać.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mam nadzieję że Cię nie zawiodę :)

      Usuń
  13. Miło Cię poznać. Blogosfera jest naprawdę przyjemna, a prowadzenie swojego bloga to czysta przyjemność. Chętnie wpadnę ponownie. Powodzenia :)
    https://zuzannajedra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zapraszam serdecznie do ponownego odwiedzania!

      Usuń
  14. Cześć! :) Początki zwykle są najtrudniejsze, ale Ty poczyniłaś już pierwszy krok i dodałaś post. ;) Życzę Ci powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witamy w blogosferze! Życzę dużo wytrwałości, pomysłów, czytelników oraz sukcesów w blogowaniu :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice post dear! Would love to read more from you :)

    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)

    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Świetny post, powodzenia w dalszym blogowaniu! :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam na blogosferze! Ja też miałam problemy z pierwszym postem i świetnie Cię rozumiem. Ale świetnie sobie poradziłaś! Nie mogę się doczekać kolejnych postów~
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz w życiu trafiłam na początkujący blog, który wygląda tak pięknie! Brawo dla Ciebie :) Zostanę na dłużej, nie zawiedź mnie! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba i mam nadzieję że Cię nie zawiodę! :)

      Usuń
  20. Powodzenia w blogowaniu! :) zapowiada się obiecująco!

    redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Marysia , Blogger