5 FILMÓW NA WOLNY WIECZÓR


          Na samym początku tego posta chciałabym zaznaczyć iż absolutnie nie jestem żadnym znawcą czy koneserem filmowym. Chętnie chodzę do kin na różne nowości i równie chętnie sięgam po starsze filmy w zaciszu swoich czterech ścian. Nie mam także swojego ulubionego gatunku ale z pewnością mogę przyznać iż wszelakie horrory to najmniej odpowiadające mi filmy. Nie jestem wymagającym odbiorcą i bardzo chętnie oglądam "luźne filmy" które nie są czymś zobowiązującym.
           Dziś przychodzę do was z piątką filmów które mogą idealnie sprawdzić się na wolny wieczór czy jakąkolwiek inną okazje. Powoli mogę uznać iż seria "pięć" staję się czymś typowym dla mnie i mojego bloga ponieważ to już trzeci post w którym przedstawiam wam pięć rzeczy z różnych dziedzin. Dajcie znać co o tym sądzicie :)
          Myśląc o piątce tych filmów nie chciałam polecać czegoś co w pewien sposób jest już oklepane i każdemu doskonale znane. Wolałam raczej odnieść się do być może nieco mniej znanych pozycji które moim zdaniem są czymś naprawdę dobrym i przyjemnym. Nie przykładałam także uwagi do gatunku konkretnego filmu dlatego znajdzie się tutaj kilka różnorodności. Także, pozycje w jakich opisuje filmy są przypadkowe.

1. Molly's Game


          Tak oto jako pierwszy mam przyjemność opisać wam stosunkowo nowy film, w Polsce istniejący pod nazwą "Gra o wszystko". Jest to biograficzny dramat opowiadający o byłej narciarce, Molly Bloom która decyduje się na założenie największego klubu pokerowego w USA. Dla mnie, stanowił on bardzo przyjemnie spędzony czas a zważywszy na fakt iż lubię filmy biograficzne, całość stała się czymś jeszcze przyjemniejszym.

2. The Basketball Diaries



          Ponownie dramat biograficzny z 1995 roku z młodym Leonardo DiCaprio w roli głównej. W Polsce widnieje pod nazwą "Przetrwać w Nowym Jorku". Film opowiada o zbuntowanym nastolatku dla którego jedyną odskocznią od rzeczywistości jest pisanie wierszy. Jeden z moich ulubionych filmów z Leonardo jak i w ogóle. Nie wiem co takiego ma w sobie, po prostu uwielbiam do niego wracać i bardzo często to czynie. Moim zdaniem godny polecenia absolutnie każdemu, pokazuje problemy na wielu płaszczyznach a także konsekwencje złych decyzji.

3. Ocean's 8


         Ponownie, nowy film z naprawdę fajną obsadą. Opowiada on o grupce kobiet które wspólnie dokonują napadu na biżuterie podczas trwania jednej z gali sztuki. Przyznam iż sięgnęłam po niego głównie ze względu na Rihannę która występuje w obsadzie. Nie zawiodłam się, mimo tematyki stanowił on dla mnie taki "luźny film" tak jak wspomniałam na początku.

4. Marvin's Room


          I ponownie film z młodym Leonardo DiCaprio w roli głównej, a także ponownie dramat. Film w Polsce widniejący pod nazwą "Pokój Marvina" z 1998 roku. Sięgnęłam po niego niedługo po tym gdy obejrzałam "Przetrwać w Nowym Jorku" zafascynowana młodym Leonardo oraz filmami z jego udziałem które nigdy nie były mi znane. Do tej pory uważam iż obie te pozycje nie szczycą się zbyt dużą popularnością. Film opowiada o pewnej kobiecie której nie udało się założyć rodziny, lecz gdy odkrywa iż choruję na białaczkę zwraca się o pomoc do siostry. Wielokrotnie wzruszający a mimo to bardzo przyjemny film.

5. Rebel Without a Cause


          Ostatni już film który wam dziś zaprezentuje, ponownie pochodzi z 1995 roku i jest swoistą klasyką amerykańskiego young adults. Opowiada on historie młodego Jim'a który sprawia wiele problemów rodzicom którzy uważają iż liczne przeprowadzki pomogą mu gdy tymczasem jest na odwrót. Jim'owi brakuje przyjaciół a ciągła zmiana miejsca zamieszkania nie ułatwia mu życia.  Moim zdaniem jest to świetny film z tamtych lat, wart obejrzenia przez każdą grupę wiekową. 


Dajcie znać które z powyższych oglądaliście i jakie pozycje sami polecacie.

Marysia.



79 komentarzy:

  1. Obejrzałam nr 2 świetny film :) pozdrawiam

    https://chicabuum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ja się ostatnio skupiłam na serialach ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze względu na ogromną ilość wolnego czasu oglądam i seriale i filmy :)

      Usuń
  3. Nie oglądałam żadnego z nich, ale brzmią bardzo ciekawie

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam tych filmów, ale teraz wiem, że warto. Więc z pewnością je obejrzę, tym bardziej, że są wakacje i mam na to wiele czasu :)

    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego ale super, że polecasz bo zawsze mam problem co wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju zdziwko mnie wzięło, żadnego nie oglądałam <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 i 5 mnie zainteresowały, szczególnie dlatego że lubię filmy z lat 90.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba są niesamowite dlatego zachęcam do sięgnięcia po nie xo

      Usuń
  8. Nie oglądałam żadnego, ale chętnie zobaczyłabym te z młodym Leonardo Dicaprio :)
    Właśnie idealnie trafiłam, bo brakowało mi pomysłów na filmy :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Przetrwać w Nowym Jorku" to absolutny ulubieniec wart obejrzenia!

      Usuń
  9. Świetne filmy. Uwielbiam młodego DiCaprio :)
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba muszę obejrzeć,zapowiada się ciekawie,obserwuje!
    pieceofgood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ocean's 8 to genialny film! Byłam na nim ostatnio w kinie i strasznie mi się spodobał, chociaż początkowo byłam sceptycznie nastawiona, nie wiem dlaczego :) Polecam każdemu!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również na początku myślałam że mi się nie spodoba hah

      Usuń
  12. Chociaż bardzo lubię oglądać różne filmy i tak jak Ty nie przepadam za horrorami, przyznaję sie, że nie znam ani jedenj Twojej propozycji

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh very interesting darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem, jak to się stało, ale nie widziałam nic z twojej listy. Teraz przynajmniej będę miała co robić! :) Pozdrawiam!

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie oglądałam żadnego z wyżej wymienionych filmów jednak słyszałam o Ocean's 8 dobre opinie, muszę obejrzeć. Po twojej recenzji chętnie obejrzałabym też ten ostatni.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie widziałam żadnego z tych filmów. Myślę, że zrobimy sobie dzisiaj z moim chłopakiem maraton filmowy. :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Żadnego nie oglądałam. Po powrocie na pewno nadrobię :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie oglądałam żadnego filmu z Twojej listy! Muszę koniecznie je nadrobić ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam filmy z Leonardo DiCaprio ale tego jeszcze nie widziałam! Z jego udziałem mogę polecic filmy Wielki Gatsby i Złap mnie jesli potrafisz!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O te pozycje również lubię, choć moją ulubioną jest chyba "Wilk z Wall Street"

      Usuń
  20. Ciekawe propozycje, żadnego z nich nie oglądałam muszę nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety nie oglądałam żadnego z powyższych filmów. Niestety filmy słabo lubię, bardziej oglądam seriale, oraz żaden z powyższych jakoś szczególnie mnie nie zainteresował, ale to oczywiście rzecz gustu ;)
    https://summmertime-sadnesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, o serialach także pojawił się tego typu post także zachęcam do zapoznania się z jego treścią :)

      Usuń
  22. Dzięki za rady, u mnie szukanie filmów trwa zwykle tyle, że odechciewa mi się potem oglądać... Mam nadzieję, że te polecone przed ciebie przypadną i mi do gustu! :)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam tylko o Ocean's 8. Reszta jest mi nieznana, dlatego chętnie dodam je do filmów, które obejrzę w przyszłości. Dzięki za inspiracje.

    Zapraszam Cię na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com
    Buziaki, Kanasia :*

    OdpowiedzUsuń
  24. O żadnym z tych filmów nie słyszałam, ale niektóre przykuły moją uwagę ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy film to jeden z top na moich liście obejrzanych. Drugi kojarzę, a przy trzecim poluję na doskonałą okazję ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gra o wszystko" również widnieje na mojej top liście :) Zachęcam do obejrzenia pozostałych !

      Usuń
  26. Bardzo lubie czytać takiego rodzaju wpisy! Z twojej pozycji znam tylko jeden- Ocean's 8. Bardzo chętnie pooglądam pozostałe :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przydatny - jak dla mnie - post! Od kilku dni szukam cikawych filmów, które będę mogła pooglądać w przerwie od czytania.
    Chętnie zobaczę i te!
    Pozdrawiam cieplutko
    mój blog-zapraszam
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  28. Marvin's room oglądałam kiedyś, pamiętam że był nawet wciągający :D
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakiś czas temu oglądałam "Pokój Marvina". Piękny film! Z tego, co pamiętam bardzo mnie poruszył :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyznam ,że czwarta propozycja jest najbardziej w moim guście. Na dodatek gra tam DiCaprio, więc czego chcieć więcej?

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie propozcyjce wydają się być ciekawe :)

    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie oglądałam niczego, ale muszę obejrzeć ''The Basketball Diaries'', ze względu na aktora.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Can't wait to see Ocean's 8! It looks so interesting (:
    Great post, I'm following you!

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
  34. niestety przegapiłam w kinach Ocean's, na dodatek Sandrę Bulloc, świetna aktorka

    OdpowiedzUsuń
  35. OCEAN's 8 najlepsze:) musisz Ola obejrzec w necie;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam wiele dobrych recenzji i na pewno nadrobię jak czas pozwoli :)

      Usuń
  36. skorzystam na przyszłe wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super, na pewno mi się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  38. nie oglądałam większości, ale nadrobię nr 2... młody DiCaprio czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Molly's Game chętnie dziś obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ocean's 8 jest chyba najlepszy z całego zestawienia

    OdpowiedzUsuń
  41. no to już mam co oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam żadnego z tych filmów, ale zdecydowanie obejrzę 'The basketball diarie's' :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Widziałam 2,4 i 5 i wszystkie bardzo dobre! Słyszałam dużo dobrego o Ocean's 8, ale jakoś nigdy się nie zebrałam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, W.

    OdpowiedzUsuń
  44. Hm film gra o wszystko może być fajny

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Marysia , Blogger