UCHWYT MOMENTU

Ro­biąc zdjęcie łapiemy je­den frag­ment nasze­go życia, by za parę lat mieć coś, do cze­go  zaw­sze można wrócić. Zdjęcie stanowi pocztówkę naszych wspomnień.


      Kolejny już post o fotografii i wciąż jedno pozostaje niezmienne; nie będzie to post instruktażowy. Ostatnim razem gdy opowiadałam na ten temat przenieśliśmy się w nieco inny czas, dziś będzie o czymś współczesnym.
      Swoje zamiłowanie do pielęgnowania wspomnień odkryłam prawdopodobnie w momencie w którym zaczęłam używać popularnego Snapchata. Od kiedy tylko powstała funkcja "My memories" nagrywałam i fotografowałam wiele momentów z życia tylko po to, aby uchwycić moment. Później przerodziło się to w kolekcjonowanie wspomnień za pomocą aparatów analogowych o których to mowa była ostatnim razem. A dziś, zdjęcia czy krótkie filmiki to nieodłączny element życia. I jestem pewna że 90% osób czytających ten post ma podobnie choćby ze względu na popularność takich aplikacji jak Snapchat, Instagram czy VSCO'cam. 


      Osobiście uwielbiam te aplikacje za możliwość dzielenia się swoim życiem czy czerpania inspiracji. Należy jednak pamiętać że często życie przedstawiane w Internecie za pomocą owych zdjęć jest czymś bardzo podkoloryzowanym, w końcu każdy z nas chce jak najlepiej przedstawić siebie.  Mimo to, jako estetka uwielbiam patrzeć na te piękne i kolorowe Instagramy gdzie wszystko do siebie pasuje. I jest to jeden z powodów dla których postanowiłam założyć Instagram który będzie poświęcony tylko dla was. Robienie a następnie edytowanie zdjęć sprawia mi równie dużo radości oraz przyjemności co blogowanie a dodatkowo mam możliwość bycia w stałym kontakcie z moimi czytelnikami.
   Zatem mam ogromną przyjemność zaprosić was dziś na mój nowo powstały profil: mvrysia_b. Mam nadzieję że spodoba wam się koncepcja jak i wygląd. Jeśli jednak chcecie być ze mną w jeszcze lepszym kontakcie oraz obserwować moje codzienne życie zachęcam do zajrzenia na moje pozostałe social media.

Koniecznie napiszcie mi jaka aplikacja jest waszą ulubioną a jeśli posiadacie swoje konto na Instagramie zostawcie mi nazwę a chętnie je zobaczę!
Marysia.

40 komentarzy:

  1. Też lubię uchwycać różne momenty z życia, ale nie większości nie publikuję. Dla mnie bardzo inspirujący jest Pinterest, ale z Instagrama również lubię korzystać. W wolnej chwili zajrzę na Twój profil i zapraszam też do mnie: @tipsforyoungers.
    Pozdrawiam :)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś także próbowałam z Pinterestem ale jednak tumblr zwyciężył..

      Usuń
  2. Uwielbiam Instagrama, a na Snapchacie wszystkie zdjęcia praktycznie zapisuję :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Instagrama obecnie nie korzystam, ale na Snapie często coś wysyłam :) Jednak najbardziej lubię robić zdjęcia do galerii lub lustrzanką ;)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Instagram jest moim faworytem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam robić zdjęcia, a pózniej do nich wracać. Najczęściej dodaję je właśnie na instagrama.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie najbardzej lubię instagram, jak zacznę przeglądac zdjęcia to ciężko się później oderwać;) bardzo podoba mi się twoje estetyka twojego profilu;)

    @ilona_mroz
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. więc zapraszam do mnie na ig: polite_myers
    Wstęp cudowny do posta *.*
    Bardzo klimatyczne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Snapchat i Instagram to rzeczywiście świetne apliakcje do przechowywania wspomnień. Jak dla mnie Instagram tutaj wygrywa. Konto mam już 5 lat i nie usuwam zdjęć, bo lubię czasem do nich wracać. :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie również Instagram zdecydowanie bardziej wygrywa,Snapchata nie mogę ogarnąć 😆
    Mój instagram :Klik
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice photos ❀

    Would you like to follow each other? Lemme know :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie za łapanie pięknych momentów kocham fotografię. Choć kusi mnie by teraz oszczędzać na polaroida i zbierać wspomnienia za jego pomocą :) Uwielbiam obecnie fotografować modę, stylizowane sesje czy sesje w zachodzie słońca :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również rozmyślałam nad polaroidem ale robienie zdjęć tego typu aparatami jest bardzo drogie;/

      Usuń
  12. Ja też lubie i fajnie ogladac potem takie zdj :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam robić zdjęcia, też dzięki Snapchatowi zaczęłam zbierać wspomnienia poprzez zdjęcia :)

    baranowskaolga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie dzielenie się zdjęciami na snapchacie czy na instagramie to po prostu chwalenie się gdzie się było, co się widziało. W większej szczególności snapchat, ponieważ na instagramie istnieją jeszcze takie konta, właśnie jak twoje, po których zobaczeniu można powiedzieć "wow", a nie tylko "jak ja jej zazdroszę, że była tam i tam".
    pozdrawiam,
    https://summmertime-sadnesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie prowadzić instagram dla wyglądu. Snapchat to czysto prywatna aplikacja, sama nie jestem fanką dzielenia się swoim życiem publicznie co mimo wszystko jest trudne gdy ma sie swój blog

      Usuń
  15. Kocham instagrama, ale snapchata już dawno odstawiłam - sama nie wiem dlaczego, bo uwielbiałam go.
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio pokochałam Instagrama! :D Snapa mam teraz tylko gadanego, prywatny usnęłam. Jakoś nie za bardzo obchodzi mnie już to co robią ludzie z mojej okolicy :D Świetny post.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam oglądać zdjęcia, które zatrzymały w ruchu jakąś chwilę z życia, zdjęcia,które wydają się tętnić życiem :0
    Moje ulubione hmmm Insta i Pinterest!
    pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się przekonać do Pinterestu! Sama nie wiem dlaczego, jestem odwieczną fanką Tumblr hah

      Usuń
  18. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie więc, że tak odnalazłaś część siebie, ja osobiście tych apek nie lubię, ale z aparatem i oprogramowaniami się nie rozstaję. :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te momenty uwiecznione na fotografiach i powracanie do nich po czasie. Ja aktualnie używam jedynie instagrama @balaganwolnychchwil zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie IG wygrywa :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/biay-look-i-drewniany-koszyk.html

    OdpowiedzUsuń
  22. talent, zdjecia sa piekne <3 ja zawsze przegladam stare wspomnienia ze snapa!^^

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Od instagrama się uzależniłam, snapchata dawno porzuciłam w kąt :p

    Zapraszam do mnie i co powiesz na wspólną obserwację? :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam robić zdjęcia i chwytać momenty. Jednak nie publikuję ich nigdzie oprócz bloga :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w obu zdjęciach!
    Pozdrawiam

    https://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. "Robienie a następnie edytowanie zdjęć sprawia mi równie dużo radości oraz przyjemności co blogowanie" - skąd ja to znam :D Jeżeli chodzi o instagram, to moje ulubione narzędzie, w którym pokazuję zdjęcia :) No i oczywiscie blog też! A fotografia, to tak jak napisałas; zatrzymywanie wspomnień, do których w każdej chwili można wrócić ;) Pozdrawiam ciepło!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham robić zdjęcia i potem je przerabiać. Przerabianie zdjęć to ich druga młodość daje im to nowe dzieciństwo haha.
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie pomyślałam o tym w taki sposób, ale masz racje!
      Ps. Bardzo lubię Twoje zdjęcia!

      Usuń
  28. Te zdjęcia są cudne. Kocham takie! Są bardzo klimatyczne

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  29. jest wiele możliwości, wiele momentów, różne spojrzenie ale właśnie o to chodzi żeby wychwycić to coś :) twoje zdjęcia bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Marysia , Blogger