PODSUMOWANIE CZERWCA


          Myśląc nad tym co ciekawego i nieco innego niż zazwyczaj mogłabym umieszczać na swoim blogu wpadłam na pomysł comiesięcznych postów w których podsumuję minione trzydzieści dni. Być może zacznie stanowić to swoistą motywację dla pewnych z was, z całą pewnością dla mnie będzie stanowić to przyjemny sposób zapisywania wspomnień. Tak więc jestem tu dziś i piszę o czerwcu który co prawda zakończył się już ponad dwa tygodnie temu, ale przecież lepiej późno niż wcale, racja?


          Myśląc o czerwcu powinnam napisać o pomyślnym zakończeniu roku, jednak cofając się na sam początek tego miesiąca na myśl przychodzi mi podróż jaką spędziłam ze swoim czworonogiem. I choć dla wielu zabranie psa na przejażdżkę pociągiem stanowi coś naturalnego, dla mnie było to coś kompletnie nowego i zabawnego. Idąc tym śladem dalej, był to miesiąc dość spokojny i w pełni poświęcony znajomym jak i ludziom bliskim mojemu sercu. Niezliczoną ilość razy spędzałam czas z rodziną na działce, wybrałam się na przejażdżkę rowerową po Warszawie wraz z moją siostrą a także spędziłam miło czas na popularnych Wiankach nad Wisłą. Miałam także przyjemność spotkać na kilka godzin jedną z moich koleżanek która na co dzień mieszka ponad 300 km od Warszawy. Czerwiec był także miesiącem w którym jak większość z nas, oglądałam Mundial i kibicowałam Polskiej Reprezentacji co całokształtem sprawiło mi wiele frajdy. Jestem fanką piłki nożnej. 


          I tak w końcu mogę napisać o czymś o czym było już bardzo głośno kilka dni temu. Zakończyłam naukę w pierwszej klasie szkoły średniej i tym samym rozpoczęłam tak długo wyczekiwane wakacje. Choć rok szkolny minął niesamowicie szybko to tak samo jak każdy mój rówieśnik, cieszę się z dwóch miesięcy przerwy. Planów jak i celi na ten czas mam całkiem sporo ale z dumą mogę przyznać iż ich realizacja przebiega bardzo pomyślnie. Myślałam nad napisaniem oddzielnego posta na ten temat; dajcie mi koniecznie znać co o tym myślicie. Jeśli chcecie być nieco bardziej na bieżąco, zapraszam na moje social media gdzie jestem aktywna każdego dnia. 

          Jak minął wasz czerwiec?
Marysia.

48 komentarzy:

  1. Świetnie, że udało Ci się spotkać z koleżanką ;) Ja właśnie większość czerwca spędziłam przed telewizorem oglądając Mistrzostwa :D

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tymi postami ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizacji tych planów ;D moje wakacje kiepsko się zaczęły w kółko deszcz :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* Odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję xo
      Mam nadzieje że reszta wakacji mimo pogody minie Ci bardzo pozytywnie

      Usuń
  4. Mnie czerwiec minął bardzo miło i przyjemnie :) Powodzenia w realizacji planów!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój czerwiec to początek (prawdopodobnie) stałej pracy, także sporo wrażeń i nauki :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Your blog is so cool ! I love it! xx

    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on my blog and let me know in the comments of my newest posts so I can follow you ASAP.

    Have a great day!

    Vildana from Living Like V

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne podsumowanie,piękne zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. O lubię takie podsumowanie, dla ciebie okażą się genialne, kiedy za kilka miesięcy, lat będziesz czytała swoje stare posty i będziesz mogła wspominać :)
    Ja właśnie skończyłam drugą klasę :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie napisane jest to podsumowanie aż chce się czytać więcej i więcej super! Pozdrawiam 😊
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Ci to wyszlo. A fotografie zachecaja by marzyc. Udane podsumowanie. Brawo w wolnej chwili zapraszam zostaw slad:modnybuziaczek177.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czerwiec spędziłam bardzo spokojnie- szkoła była mniej wymagająca więc zajęłam się blogiem, czytaniem i planowaniem wakacji

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze z moim czworonogiem nie miałam okazji jechać pociągiem ;p
    Fajnie, że mogłaś spotkać się z koleżanką :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też czerwiec minął w miarę spokojnie i przyjemnie ☺
    Miłych wakacji 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwiec - wspomnienia. Minął bardzo szybko. Wyjazd do Włoch, do Czech i powrót do pracy - intensywnej pracy. Czyli troszkę więcej przyjemności, troszkę mniej czyli równowaga jak najbardziej wskazana.
    I oczywiście gratulacje przejścia do kolejnej klasy. Sukcesów życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne fotografie! Pierwsze licealne lody już za tobą, teraz będzie tylko gorzej hahha Żartuję oczywiście, a co do posta na temat planów i celi jestem jak najbardziej za, to może byc bardzo motywujące dla czytelników!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł na posty. Ja mam najdłuższe wakacje w swoim życiu.
    Piękne zdjęcia.

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie czerwiec pod znakiem mundialu :) Powodzenia w realizacji planów, u mnie głównie praca :) Bardzo ciekawy blog, zosatję, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://womanhoodduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi czerwiec przede wszystkim minął szybko, nic ciekawego raczej się nie działo...
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ich mag den Blog, können wir kooperationen haben, mehr können Sie hier klicken.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że czerwiec całkiem fajnie Ci minął :)
    U mnie był mega zabiegany i ciekawy, codziennie działo się coś ciekawego :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc nie za bardzo pamiętam jak mój czerwiec przebiegał, ale to pewnie dlatego, że nic - poza małymi wyjątkami - się nie działo :D

    Ciekawy pomysł na takie posty. Też już kiedyś o tym myślałam, ale zawsze to odkładałam na potem, chyba czas to nadrobić :D

    Pozdrawiam i zapraszam mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł na nowe posty na blogu! :) Ale według mnie powinny się pojawiać trochę wcześniej, bo już lipiec się kończy!:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi czerwiec tak jak lipiec minęły bardzoo szybko! Powodzenia w realizacji planów kochana!
    alicce-alice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. O matko, nawet nie pamiętam co ja w tym czerwcu robiłam! Ten czas tak szybko leci, dopiero rok się zaczął, a tu już ponad połowa :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi ten rok też minął bardzo szybko :) Podobnie jak ty czerwiec spędziłam z najbliższymi ;D
    Fajny blog, obserwuję :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Ekstra z tą przejażdżką! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wpis życzę więcej ciekawych podróży!

    https://chicabuum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam kilka tomików pamiętnika z wielu lat. Zacząłem pisać gdy miałem 13 lat a skończyłem gdy miałem 33. Teraz pisze się blogi. (Takie jakieś obce słowo, którego nie czuję i musiałem pytać o znaczenie) Pozdrawiam autorkę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi czerwiec minął tak szybko, że nawet nie jestem sobie w stanie przypomnieć większości dni :D Udanego sierpnia!
    Ps. Fajne są takie podsumowujące posty :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne podsumowanie i piękne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/sesja-w-zbozu-i-zielona-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne zdjęcia i bardzo lubię tego typu podsumowania, więc pisz takowe!
    https://summmertime-sadnesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Marysia , Blogger